Güvenli İnternet Günü Etkinliklikleri kapsamında; öğrencilerimize güvenli internet günü etkinliklerine farkındalık kazandırmak amacıyla video izletildi, boyama yapıldı ,hikaye anlatılıp güvenli internet günü panosu oluşturuldu.
Broşürler velilere dağıtılarak gerekli bilgilendirmeler yapıldı.
Kas
Ekm
Okulum Temiz projesi kapsamında, temiz okul olarak beyaz bayrağa sahip olan okulumuz, pandemi döneminde de temizliğe önem vererek öğrencilerimizin ve öğretmenlerimizin temiz ve güvenli bir şekilde eğitim öğretime devam etmesini sağlamaktadır. Pandemi döneminde okulumuz düzenli olarak dezenfekte edilmekte, hijyen kurallarına uygun bir şekilde çalışmalarına devam etmektedir. Okulumuz düzenli olarak dezenfekte edilmekte, dezenfektan istasyonları çalışmakta, sosyal mesafe ve maske takılması ile ilgili gerekli uyarıcılarla öğretmen ve öğrencilerimizin sağlıklı bir şekilde eğitime devam etmelerini sağlamaktadır.
Ailem Okulda eTwinning projesi Okulumuz Anasınıfı a şubesi öğrencileri, öğretmenleri Kader DUMAN rehberliğinde velileriyle birlikte, COVİD-19 sebebiyle ev ortamında uzaktan eğitimle atık malzemelerden kostüm hazırladı.
Milas'ta, "Kitabım Kütüphanen Olsun" eTwinning projesinde görev alan öğretmenler, Milli Eğitim Müdürü İsa Bal'ı makamında ziyaret ederek çalışmaları hakkında bilgi aktardı.
Okulumuz anasınıfı a şubesi öğrencileri öğretmenleri Kader Duman rehberliğinde eTwinning projesini başarıyla tamamladılar.Okul öncesi dönem, çocuklara doğa sevgisi kazandırmak ve sürdürülebilirliğe yönelik doğru tutum ve davranışlarını beslemek için iyi bir fırsattır.
Okulumuz anasınıfı a şubesi öğrencileri öğretmenleri Kader Duman rehberliğinde 100 Güne 100 Kitap adlı eTwinning projesini uygulamayı başarı ile tamamladılar.
Kültürümüzün günümüz çocuklarına en somut haliyle aktarılarak Külkedisini Küllü Fatma'ya, Pamuk Prenses ve Yedi Cüceler'i Nardaniye Hanım'a, Parmak Çocuk'u Nohut Oğlan'a dönüştürüp ve onlarca Türk kültürüne özgü, unutulmaya yüz tutmuş masalı sadece sınıflarımızla sınırlı kalmadan geleceğin mimarı çocuklarımıza aktarmayı amaçladığımız uluslararası Masallar Diyarı e Twinning projemiz Türkiye ve Azerbaycan'dan 29 öğretmeninin katkılarıyla 2019-2020 eğitim öğretim yılında başarı ile uygulanmış ve çalışmalarını tamamlamıştır.
Beçin İlkokulu anasınıfı a şubesi velisi Rabia Dalgın sınıf öğretmenleri Kader Duman rehberliğinde 12.04.2019 tarihinde anasınıfında öğrencilere 'Mutlu Çocuklar Atölyesi ' eTwinning projesi kapsamında pizzacılık mesleğini tanıttı.
Beçin İlkokulu anasınıfı a şubesi öğrencileri öğretmenleri Kader Duman rehberliğinde 25 Eylül 2018 tarihinde başlamış oldukları '100 güne 100 kitap 'eTwinning projesi kapsamında aileleriyle beraber okudukları kitapları 26.04.2019 tarihinde Milas İlçe Halk Kütüphanesine ve Milas Çocuk Kütüphanesine bağışladılar.
Beçin ilkokulu anasınıfı a şubesi öğrencileri öğretmenleri Kader Duman rehberliğinde 23.05.2019 tarihinde aileleriyle beraber oyunun çocuğun hayatındaki önemine vurgu yapmak için okul dışarıda gününe katıldılar. Etkinlik kapsamında yağ satarım bal satarım oyunu, mandal takmaca oyunu, mendil kapmaca oyunu oynanmıştır. Aynı zamanda sulu boya ile serbest resim çalışması ve el baskısı yapılmıştır. Bu etkinlikler ile öğrencilerin sosyal, duygusal ve bilişsel gelişimleri olumlu desteklenmiştir.
Beçin İlkokulu anasınıfı a şubesi öğrencileri sınıf öğretmenleri Kader Duman rehberliğinde çocukların evde kitap okuma alışkanlığının, hayal gücünün ve kendilerini ifade edebilme becerisinin geliştirilmesi amacıyla 25.09.2018 tarihinde başlamış oldukları '100 güne 100 kitap ' eTwinning projesi kapsamında aileleriyle beraber yüz kitap okuyarak okuma madalyalarını, sertifikalarınıalmaya hak kazandılar.
Milas Beçin ilkokulu anasınıfı a şubesi öğrencileri '100 güne 100 kitap ' eTwinning projesi kapsamında 'Roko Püfleyen Küçük Canavar, Zor Balık,Temiz,Zürafalar Ne Sever, Gökyüzünün Rengi,Nokta,Kırmızı Kanatlı Baykuş 'kitaplarını öğretmenleri Kader Dumandan dinleyip sanat etkinlikleriyle bütünleştirici çalışmalar yaptılar.Bu etkinlik ile öğrenciler el becerilerini geliştirebilme,yaratıcılık,dinlediğini resim yoluyla ifade etme becerilerini kazanmış oldular.